Slordig Oisterwijk boekt moeizame zege op FC Drunen

Oisterwijk boekte een moeizame overwinning op FC Drunen. De Drunenaren hadden een goed wedstrijdplan en enorme vechtlust. Oisterwijk was echter de ploeg met de meeste kwaliteit en won na een slechte wedstrijd gespeeld door de ploeg van Faysal Bouhoud. Daan van Dinter opende na twintig minuten de score waarna Oisterwijk met 0-1 ging rusten. Na de thee duurde het lang voor de beslissende 0-2 op het scorebord kwam. Uiteindelijk was het Ronnie Reniers die met een bekeken doelpunt de drie punten in veilige haven lootste.

Volgende week de kraker tegen de groen-witten van DVVC uit Dongen. Bij een overwinning doet Oisterwijk goede zaken, de focus zal dan echter anders moeten zijn dan dat die in Drunen was.